Álláspályázat - Hatósági ügyintéző
Pályázatok: állás, üzleti és más |
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:
2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi kör:
a jegyző hatáskörébe tartozó környezetvédelmi (zajvédelmi, levegőtisztaság-védelmi, hulladékgazdálkodási), és állattartási, fakivágási hatósági ügyek teljes körű önálló ügyintézése, a döntések előkészítésétől, azok tervezetének meghozataláig bezárólag, a szükséges eljárási cselekmények és adminisztratív tevékenységek egyidejű elvégzése, a közterület-használati hozzájárulások, szakhatósági vélemények (telekalakítási eljárásokhoz), igazolások kiadása gépjármű forgalomba helyezéséhez, átírásához, egyéb igazgatási feladatok ellátása.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: 1sz. melléklet, 11. sorszám Környezetvédelmi igazgatási feladatok, I. besorolási osztály.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadóak. Egyéb juttatások a Közszolgálati Szabályok szerint illetik meg a kinevezésre kerülő ügyintézőt.
Pályázati feltételek:
magyar állampolgárság,
büntetlen előélet,
cselekvőképesség,
főiskola, környezetmérnök, vagy egyetemi vagy főiskolai szintű agrár-felsőoktatásban szerzett szakképzettség, vagy építészmérnök, vagy építőmérnök, vagy környezetmérnök; vagy főiskolai szintű településmérnök szakképzettség, vagy szakirányú (szakosító) továbbképzésben szerzett környezetvédelmi vagy természetvédelmi szakmérnök szakképzettség,
vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
közigazgatási gyakorlat,
környezetvédelem területén szerzett szakmai tapasztalat,
felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
B kategóriájú jogosítvány, közigazgatási szakvizsga
A pályzat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Részletes fényképes szakmai önéletrajz, Iskolai végzettséget igazoló okiratok másolatai, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, Nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik, Nyilatkozat arról, hogy a Kttv. 85. §-ában meghatározott összeférhetetlenség a pályázat benyújtásakor fennáll-e.
A munkakör betölthetőségének napja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat beérkezésének határideje:
2013. május 03. 12 óra
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot a Péceli Polgármesteri Hivatalnak címezve a következő címekre nyújtható be:
személyesen: Titkárság (Péceli Polgármesteri Hivatal, Kossuth tér 1., I. emelet),
postai úton: 2119, Pécel, Kossuth tér 1., dr. Kovács Ágnes mb jegyző részére.
A borítékon a „Hatósági ügyintéző” jeligét kérjük szerepeltetni.
A pályázat elbírálásának határideje: 2013. május 10.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A közszolgálati jogviszony tekintetében a munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki.
A pályázati ajánlatok elbírálásának módja:
A beérkezett pályázatok elbírálása meghívásos eljárás keretében történik.
A pályázat publikálásának helye és időpontja:
2013. április 22. Nemzeti Közigazgatási Intézet honlapja
2013. április 18. Pécel Város Önkormányzat honlapja
Módosítás: (2013. április 19. péntek, 04:42)