Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 19 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Álláspályázat: jegyző

Pályázatok: állás, üzleti és más

 

A Péceli Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
JEGYZŐ munkakör betöltésére

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye:
2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Munkakörhöz tartozó egyéb főbb tevékenységi körök:
Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (3) bekezdésében meghatározott, valamint más jogszabályokban a jegyző feladat-és hatáskörébe utalt feladatok ellátása.

A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egységek megnevezése:

Péceli Polgármesteri Hivatal

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. örvény rendelkezései az irányadóak. Egyéb juttatások a Közszolgálati Szabályzat szerint illetik meg a kinevezésre kerülő jegyzőt.

Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- igazgatásszervezői vagy állam- és jogtudományi doktori képesítés, vagy okleveles közigazgatási menedzseri szakképesítés.
- közigazgatási szakvizsga,
- legalább 5 éves közszolgálati gyakorlat, ezen belül legalább 2 éves önkormányzati vezetői gyakorlat (legalább osztályvezetői munkakörben)
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- legalább 10 éves közigazgatási gyakorlat,
- jogi szakvizsga,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
- amennyiben a pályázó a képesítési feltételként meghatározott képesítések közül többel is rendelkezik.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 75/2012. (III. 20.) Kormányrendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz, a képesítést igazoló okiratok másolata, szakvizsgát igazoló okirat másolata, egyéb szakmai végzettség, ismeret elsajátítását igazoló dokumentumok másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok kezeléséhez, hozzájáruló nyilatkozat a vagyon-nyilatkozattételi eljáráshoz.

A munkakör betölthetőségének napja:
A munkakör legkorábban 2013. május 1. napjával tölthető be.

A pályázat beérkezésének határideje:
2013. április 15.

A pályázat benyújtásának módja:
A Pályázat a Péceli Polgármesteri Hivatalnak címezve a következő címekre nyújtható be:
- személyesen: Titkárság (Péceli Polgármesteri Hivatal 2119 Pécel, Kossuth tér 1. I. emelet)
- postai úton: 2119 Pécel, Kossuth tér 1.

Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/164/1/2013., valamint a munkakör megnevezését: „Jegyző”

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálása:
A pályázat akkor érvényes, ha a formai és tartalmi feltételeknek megfelel. Kizárólag a pályázati feltételeknek megfelelő, érvényes pályázattal rendelkező pályázók kapnak lehetőséget személyes meghallgatásra.
Az állás betöltéséről a polgármester dönt. Döntéshozó fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

A pályázat elbírálásának határideje: 2013. április 29.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényegi információ:
A közszolgálati jogviszony tekintetében a munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki.

A pályázat publikálásának helye és időpontja:
2013. március 16. Nemzeti Közigazgatási Intézet honlapja
2013. március 14. Pécel Város Önkormányzat honlapja

Pécel, 2013. március 12.

Szöllősi Ferenc
polgármester

Módosítás: (2013. március 14. csütörtök, 04:26)