Álláspályázat: jegyző
Pályázatok: állás, üzleti és más |
A Péceli Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
JEGYZŐ munkakör betöltésére
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye:
2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Munkakörhöz tartozó egyéb főbb tevékenységi körök:
Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (3) bekezdésében meghatározott, valamint más jogszabályokban a jegyző feladat-és hatáskörébe utalt feladatok ellátása.
A munkakör betöltője irányítása alá tartozó szervezeti egységek megnevezése:
Péceli Polgármesteri Hivatal
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. örvény rendelkezései az irányadóak. Egyéb juttatások a Közszolgálati Szabályzat szerint illetik meg a kinevezésre kerülő jegyzőt.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- igazgatásszervezői vagy állam- és jogtudományi doktori képesítés, vagy okleveles közigazgatási menedzseri szakképesítés.
- közigazgatási szakvizsga,
- legalább 5 éves közszolgálati gyakorlat, ezen belül legalább 2 éves önkormányzati vezetői gyakorlat (legalább osztályvezetői munkakörben)
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- legalább 10 éves közigazgatási gyakorlat,
- jogi szakvizsga,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
- amennyiben a pályázó a képesítési feltételként meghatározott képesítések közül többel is rendelkezik.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 75/2012. (III. 20.) Kormányrendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz, a képesítést igazoló okiratok másolata, szakvizsgát igazoló okirat másolata, egyéb szakmai végzettség, ismeret elsajátítását igazoló dokumentumok másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok kezeléséhez, hozzájáruló nyilatkozat a vagyon-nyilatkozattételi eljáráshoz.
A munkakör betölthetőségének napja:
A munkakör legkorábban 2013. május 1. napjával tölthető be.
A pályázat beérkezésének határideje:
2013. április 15.
A pályázat benyújtásának módja:
A Pályázat a Péceli Polgármesteri Hivatalnak címezve a következő címekre nyújtható be:
- személyesen: Titkárság (Péceli Polgármesteri Hivatal 2119 Pécel, Kossuth tér 1. I. emelet)
- postai úton: 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/164/1/2013., valamint a munkakör megnevezését: „Jegyző”
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálása:
A pályázat akkor érvényes, ha a formai és tartalmi feltételeknek megfelel. Kizárólag a pályázati feltételeknek megfelelő, érvényes pályázattal rendelkező pályázók kapnak lehetőséget személyes meghallgatásra.
Az állás betöltéséről a polgármester dönt. Döntéshozó fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2013. április 29.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényegi információ:
A közszolgálati jogviszony tekintetében a munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki.
A pályázat publikálásának helye és időpontja:
2013. március 16. Nemzeti Közigazgatási Intézet honlapja
2013. március 14. Pécel Város Önkormányzat honlapja
Pécel, 2013. március 12.
Szöllősi Ferenc
polgármester
Last Updated (Thursday, 14 March 2013 04:26)