Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 16 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Lesz Pécelen okmányiroda!

Hírek, események

 

Jelenlegi információink szerint az okmányirodák fokozatosan kormányablakokká fognak átalakulni, ezeknek egységes arculata és informatikai háttere lesz az egész országban. Ez a folyamat hosszabb ideig fog tartani, az első lépcsőben a járási székhelyeken (Pécelt érintően Gödöllőn) alakulnak meg a kormányablakok, várhatóan 2013. október 1-sejével. A következő lépcsőben a jelenlegi okmányirodák alakulnak át kormányablakká, ez városunkban várhatóan a jövő év végén fog megtörténni.
A rendszer teljes átalakítása és bevezetése után a kormány tervei szerint a kormányablakok úgynevezett egyablakos ügyintézéssel várják majd az ügyfeleket, reggel 8-tól este 8-ig tartó nyitvatartással, és megközelítőleg 2600 féle ügyet lehet majd intézni. Ez azt jelenti, hogy nem az ügyfélnek kell utaznia ügyet intézni, hanem a kormányablaknál kezdeményezett ügy fog „utazni”.

Péceli Hírek 2012/9. szám