Álláspályázat
Hírek, események |
Pécel Város Önkormányzata (2119 Pécel, Kossuth tér 1.) pályázatot hirdet a Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat, Házi Segítségnyújtás (2119 Pécel, Isaszegi u. 3.) intézményvezetői (magasabb vezető)álláshelyének teljes munkaidőben történő betöltésére.
Az intézmény tevékenységi köre: Családsegítés, gyermekjóléti szolgálat, házi segítségnyújtás.
A munkakörbe tartozó, illetve a megbízással járó lényeges feladatok: az intézmény tevékenységi körébe tartozó szakmai munka irányítása, koordinálása, ellenőrzése; az intézmény zavartalan működésének biztosítása.
Pályázati feltételek:
- a 15/1998. (IV. 30.) NM rendelet 2. számú mellékletének I. rész I/1. pontjában előírt felsőfokú képesítés, valamint az 1/2000. (I. 7.) SZCSM rendelet 3. számú mellékletének 5. pontja szerinti felsőfokú szakirányú szakképzettség,
- - legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a közoktatás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint jog a szabad mozgás és tartózkodás gyakorlásához, illetve bevándorlási vagy letelepedési engedély,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- egyetemi végzettség,
- vezetői tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- szakmai életrajz,
- a képesítést igazoló okiratok másolatai,
- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó program,
- közalkalmazotti jogviszony újonnan történő létesítése esetén 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy
- a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 15. §-ának (8) bekezdésében meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn,
- nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt [257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet 3/A. §].
A magasabb vezetői megbízás időtartama: 5 év, 2012. július 1-jétől 2017. június 30-áig.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: a közalkalmazotti jogviszony határozatlan időre szól, az intézménynél újonnan létesített jogviszony esetén – a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.). 21/A § (4) bekezdésében foglaltak kivételével 3 hónap próbaidő kikötésével.
Illetmény és juttatások: az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kjt., valamint a 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet, továbbá a fenntartói döntés rendelkezései az irányadók.
A pályázat benyújtásának határideje: 2012. június 15.
A Nemzeti Közigazgatási Intézet internetes oldalán történő közzététel napja: 2012. május 14.
A pályázat benyújtásának módja és helye: a pályázatot
- postai úton Pécel Város Önkormányzata címére (2119 Pécel, Kossuth tér 1.) vagy
- személyesen a Polgármesteri Hivatal I. emeleti titkárságán (2119 Pécel, Kossuth tér 1.)
kell benyújtani. Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: „Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat, Házi Segítségnyújtás intézményvezető (magasabb vezető)”.
A pályázat elbírálásának módja, rendje: a pályázatokról Pécel Város Önkormányzatának polgármestere által kijelölt bizottság javaslata alapján a képviselő-testület dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: 2012. június 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt D. Nagyné Turjányi Adrienn irodavezető nyújt a 28/452-751-es telefonszám 2006-os mellékén.
Módosítás: (2012. május 15. kedd, 09:52)