Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 29 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Ki legyen a város díszpolgára?

Hírek, események

A „Pécel Város Díszpolgára" cím annak a magyar vagy külföldi állampolgárnak adományozható, aki:

- életművével, kiemelkedő teljesítményével hozzájárult Pécel fejlődéséhez, kulturális és anyagi gyarapodásához, vagy

- Pécel város számára országosan illetve nemzetközi viszonylatban elismerést szerzett, és példamutató emberi magatartása alapján köztiszteletben áll.

A díszpolgári cím kitüntetés nem adható tisztségük ideje alatt és a megbízatás lejártát követő öt éven belül a város polgármesterének, önkormányzati képviselőinek.

A díszpolgári cím évente két, egy élő és egy elhunyt személy részére (posztumusz) adományozható.
A díszpolgári cím adományozására javaslatot tehetnek:
- a képviselő-testület tagjai, állandó bizottságai,
- bármelyik helyi társadalmi szervezet,
- legalább 100 péceli választópolgár, közös akarattal.

A javaslatok leadhatók személyesen a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, vagy postai úton az alábbi címre küldhetők: Polgármesteri Hivatal 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Beérkezési határidő: 2012. június 15.

A javasolt személyek közül a Pénzügyi Jogi és Ügyrendi Bizottság ajánlása alapján a polgármester 2012. júniusi rendes testületi ülésen tesz előterjesztést a kitüntetés odaítélésére.
A polgármester a díszpolgári címmel kitüntetett személynek az augusztus 20-i városi ünnepség keretében, a kitüntetés rangjához méltó keretek között adja át az adományozásról szóló okmányt, és az emlékplakettet. Posztumusz kitüntetés esetén a díszoklevelet és az emlékplakettet a kitüntetett hozzátartozójának adja át a polgármester.

Pécel, 2012. május 7.

Szöllősi Ferenc
polgármester