Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 9 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Május 1-hez kapcsolódó munkanap-változások a NAV-nál

Közérdekű hírek

 

A NAV Tájékoztató Contact Centere (CC) és Ügyintéző Contact Centere (ÜCC) 2012. április 20-án (pénteken) 8.30-tól 16.00-ig, 2012. április 21-én (szombaton) 8.30-tól 13.30-ig fogadja az ügyfelek hívásait.  (A fővárosi és Pest megyei ügyfélszolgálatokról és ügyfélfogadásról szóló bővebb információ a www.nav.gov.hu weboldal „Ügyfélszolgálatok” rovatában a Közép-magyarországi Régióra kattintva érhető el.)

 

 

Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Közép-magyarországi Regionális Adó Főigazgatósága   

 

Módosítás: (2012. április 20. péntek, 06:09)