Pécel szennyvíz tisztításának hosszú távú megoldása címet viselő európai uniós támogatású projektről hírek, információk
(KEOP-1.2.0/ 09-11-2011-0028)
Pécel Város Önkormányzat szervezetfejlesztése a lakosságot érintő szolgáltatás racionalizálása érdekében
ÁROP-3.A.2-2013-2013-0005 sajtóközlemény
Szociális rehabilitáció a péceli Újtelepen
- PVO Pécel Város Óvodái
- Péceli Napsugár Bölcsőde
- Péceli Integrált Oktatási Központ Általános Iskola és Gimnázium (PIOK)
- PIOK Általános Iskola és Gimnázium általános iskolai intézményegység
- PIOK Általános Iskola és Gimnázium Petőfi Sándor Általános Iskolája tagintézmény
- PIOK Általános Iskola és Gimnázium gimnáziumi intézményegység
- Lázár Ervin Városi Könyvtár és Művelődési Ház
- Péceli Alapfokú Művészeti Iskola
Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében
Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.
Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára
- Szent Erzsébet Katolikus Általános Iskola és Óvoda
- Fáy András Szakközépiskola
- Harangvirág Református Óvoda
- Adventista Teológiai Főiskola
- Egymást Segítő Egyesület
- Jézus Szíve Társasága Idősek Otthona
- Szamóca Gyermekház
- Planet Kids International Kindergarten
- Gyermekliget Családi Napközi
- Bóbita Magánóvoda és Családi Napközi
- Napsugár Nyelvstúdió: tanfolyamok, nyelvvizsga
- Péceli Integrált Oktatási Központ Általános Iskola és Gimnázium
A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.
Új szolgáltatás a NAV-nál
Közérdekű hírek |
Az ügyintézési időpontok lefoglalására a NAV 22 központi ügyfélszolgálatán, a NAV honlap „Ügyfélszolgálatok”, „Kapcsolatfelvétel” és „Szolgáltatások” menüpontjai alatt, a leggyakrabban intézett ügytípusok esetében van lehetőség. Ezek: adókártya és adóigazolás igénylése, illetőségigazolás kérése és ügyfélkapunyitás.
Időpontot foglalni legfeljebb két hétre előre lehet, és legkorábban az időpont lefoglalását követő második napra lehetséges ügyintézési időpontot előjegyezni. Az ügyfélnek először ki kell választania, hogy mely ügyfélszolgálaton kíván ügyet intézni, majd meg kell adnia az intézendő ügy típusát, ezt követően választhatja ki a számára kedvező szabad ügyintézési időpontot. Nemcsak saját ügyben van mód az előzetes időpontfoglalásra, a meghatalmazottként, képviselőként eljárók is élhetnek ezzel a lehetőséggel. Ha az időpontfoglalás során az ügyfél megadja e-mail címét, elektronikus visszaigazolást kaphat az időpontfoglalás részletes adatairól.
Forrás: Nemzeti Adó- és Vámhivatal