Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 9 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Kiadó a Spartacus büféje, klubhelyisége

Hírek, események

 

1. bérlemény adatai:

 

 

·         Címe: Pécel Huszár u. 11. (sport büfé)

·         Alapterülete: ~180 m²

·         Helységei: söröző, söntés, előkészítő, női-férfi mosdók, terasz, raktár, 2 helység(1 klubhelyiség)

·         Felszereltsége: villany, gáz-, vízvételezési lehetőség adott

·         Hasznosítható: büféként

2. A bérleményt kereskedelmi, iroda, szolgáltatás célra lehet hasznosítani.

3. A bérleti szerződés időtartama maximum 5 év, a bérleti szerződésben rögzítésre kerül.

4. A bérlő a bérleményben alapvető szerkezeti változtatásokat nem, átalakításokat csak a bérbeadó írásos hozzájárulásával végezhet. A nyertes pályázó nem követelheti a bérbeadótól, hogy a helyiséget a pályázatban megjelölt használatnak (tevékenységnek) megfelelő módon kialakítsa, felszerelje, illetve berendezze, ezen költségek viselése a leendő bérlőt terhelik. A bérbeadó kiköti, hogy bérbeszámításra nincs lehetőség.

5. A nyertes pályázó (leendő bérlő) köteles gondoskodni:

a.) a helyiség burkolatainak felújításáról, pótlásáról, illetve cseréjéről,

b.) a helyiséghez tartozó üzlethomlokzat (portál) kirakatszekrény, biztonsági berendezések karbantartásáról,

c.) a helyiségben folytatott tevékenység körében felmerülő felújításról, pótlásról illetőleg cseréről,

d.) az épület olyan központi berendezéseinek karbantartásáról, amelyet a bérlő használ, illetőleg tart üzemben,

e.) az épület továbbá a közös használatra szolgáló helyiségek és területek tisztításáról és megvilágításáról, a szemét elszállításáról, amely a bérlő tevékenységével függ össze.

f.) a klubhelyiség egyesület részére történő biztosításáról, rendben tartásáról.

6. A bérlemény minimális bérleti díja nincs meghatározva, az ajánlatadó feladata a bérleti díj meghatározása, amely összeg nem tartalmazza a közüzemi és egyéb díjakat ( víz, villany, gáz, szemétszállítás stb.). A bérleti díj minden évben a KSH által közölt hivatalos inflációs rátával növekedhet, ha a bérbeadó azt december 15-ig jelzi.

7. A nyertes pályázónak a bérleti szerződés megkötését megelőzően 3 havi bérleti díjat fizet a bérbeadó részére, amelyből 1hónap kaució. A kauciót a bérbeadó kizárólag a bérleti jogviszonnyal kapcsolatban keletkezett, a bérlővel szemben fennálló, felszólítás ellenére meg nem fizetett követelések kielégítésére használhatja fel, továbbá a bérlő által az ingatlanban okozott kár megtérítésére nyújt fedezetet. Amennyiben a kaució összege nem kerül felhasználásra, akkor a bérleti jogviszony megszűnése esetén az a bérlőnek visszajár.

8.  A nyertes pályázó a szerződéskötést követően az üzlethelyiségre vonatkozóan teljes felelősséggel tartozik.

9. Az írásos pályázatnak tartalmaznia kell:

·         a pályázó neve, születési neve, születési helye és ideje, anyja neve, lakcíme, személyi azonosítója (jogi személy esetén elnevezése, székhelye, cégjegyzékszáma vagy bírósági nyilvántartásba vételi száma, statisztikai számjele, képviselőjének neve, cégkivonat, aláírási címpéldány),

·         a pályázó által ajánlott bérleti díjat, és az egyéb felajánlásokat,

·         a helyiségben folytatni kívánt tevékenység megnevezését, annak rövid ismertetését,

·         nyilatkozatot arról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja.

10. Az ingatlan bérbevételére vonatkozó pályázatokat 2012. április hó 20. napjának 10.00 órájáig személyesen, írásban, zárt borítékban kell benyújtani a Péceli Spartacus SE irodájába (Hősök útja 48.) kérjük eljuttatni!

A zárt borítékon

Pályázat a Sport büfé bérbevételére.

A bontásig felbontani TILOS”

feliratokat kell feltüntetni.

11, A pályázatok bontása a beérkezési határidőt követő elnökségi ülésen 13 órai kezdettel lesz, majd ezt követően dönt a bérlő személyére vonatkozóan.

12. A bérbeadó a prioritási szempontokat figyelembe véve azzal a pályázóval köt bérleti szerződést, aki a legmagasabb bérleti díj felajánlása mellett összességében legelőnyösebb ajánlatot adja.

13. A pályázatot kiíró fenntartja azon jogát, hogy a pályázatot (pályázatokat) indoklás nélkül eredménytelennek minősítse.

A bérlemény a pályázat összeállítást megelőzően megtekinthető.

Időpont-egyeztetés:

·         személyesen: Spartacus SE irodájában (Hősök útja 48. vagy

·         telefonon: 20/9556-861 telefonszámon Dolhai Andrásnál.

A benyújtott pályázatokat az egyesület elnöksége bírálja el 13 órai kezdettel, és annak eredményét közzé is teszi.

Pécel, 2012. április 11.

Módosítás: (2012. április 16. hétfő, 17:05)