Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 21 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Álláspályázat: művelődési ház, igazgató

Közérdekű hírek

Pécel Város Önkormányzat a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet  Lázár Ervin Városi Könyvtár és Szemere Pál Művelődési Ház igazgató (magasabb vezető) munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:  A vezetői megbízás határozott időre, 5 évig, 2017. április 30-ig szól.
A munkavégzés helye: Pest megye, 2119 Pécel, Maglódi út 12.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: Önállóan működő, a helyi önkormányzat által fenntartott közművelődési intézmény – könyvtár és művelődési ház vezetése.
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
-  közművelődési szakirányú egyetemi vagy főiskolai végzettség, vagy - nem szakirányú egyetemi végzettség felsőfokú szakirányú munkaköri szakvizsgával, és a kulturális szakemberek szervezett képzési rendszeréről, követelményeiről és a képzés finanszírozásáról szóló 1/2000. (I. 14.) NKÖM rendelet szerint akkreditált vezetési-szervezési, pénzügyi-gazdasági, államháztartási ismereteket is nyújtó közművelődési intézmény-vezető tanfolyam.
-  magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet.
-  közművelődési intézményben szerzett - Legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közművelődési intézményben szerzett - Legalább 3-5 év vezetői tapasztalat,
- szakmai referenciák
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló iratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- az intézmény vezetésére vonatkozó, menedzser szemléletű szakmai elképzeléseket tartalmazó program,
-  nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik,
- nyilatkozat arról, hogy a bizottsági és testületi ülésen a pályázó a nyilvános tárgyaláshoz hozzájárul-e.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2012. május 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2012. március 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Varga-Farkas  Gyula oktatási referens nyújt, a 06/28/662-025  telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:  Postai úton, a pályázatnak a Pécel Város Önkormányzat Szöllősi Ferenc polgármester úr címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1. ).
Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban  szereplő azonosító számot: SZ/119/1/2012. valamint a munkakör megnevezését: „intézményvezető”.

A pályázat elbírálásának módja, rendje: Bizottsági meghallgatást követően a Képviselő-testület dönt

A pályázat elbírálásának határideje: 2012. április 30.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: 2 012. február 9. NKI honlap.

Módosítás: (2012. március 03. szombat, 06:45)