Álláspályázat - Oktatási referens
Közérdekű hírek |
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony – hat hónap próbaidő kikötésével
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2119 Pécel, Kossuth tér 1. Irodaház II. 2. emelet
A köztisztviselők képesítési előírásairól szóló 9/1995. (II. 3) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
I. számú melléklet 15. számú Kulturális és közoktatási igazgatási feladatkör
Ellátandó feladatok:
- közreműködés az önkormányzat közoktatást érintő döntéseinek előkészítésében, végrehajtásában, - közoktatási intézmények létesítésére, megszüntetésére, átszervezésére irányuló döntések szakmai előkészítése, - közreműködés az intézmények irányításával kapcsolatos döntések, intézkedések előkészítésében, a végrehajtás megszervezésében, - közoktatással kapcsolatos testületi, bizottsági előterjesztések szakmai és törvényességi szempontú előkészítése, a döntések végrehajtásának irányítása és szervezése, - közoktatási intézmények működési dokumentációinak és tanügyi nyilvántartásának törvényességi szempontú ellenőrzése, - a felsőbb intézkedések, az érkező pedagógiai, szakmai és ifjúságot érintő anyagok továbbítása az intézményekhez, azok végrehajtásának ellenőrzése - a közoktatással kapcsolatos országos és megyei programok figyelemmel kísérése
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Kulturális és közoktatási igazgatási feladatkörök az önkormányzat fenntartásában működő óvodák, általános és középiskola törvényes működésének biztosítása, kapcsolattartás az intézményekkel
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Köztisztviselők jogállásáról szóló" 1992. évi XXIII. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető juttatásokról szóló önkormányzati rendelet, a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskolai végzettség, pedagógus képesítés,
- közigazgatásban, helyi önkormányzatnál szerzett kulturális és közoktatási igazgatás - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- közigazgatási alapvizsga
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Egyetemi végzettség, tanári képesítés,
- Felhasználói szintű Levelező rendszerek (LotusNotes, Outlook),
- közigazgatási szakvizsga,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó személyi adatait is tartalmazó, részletes szakmai önéletrajz, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, motivációs levél, a végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2011. szeptember 26.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Pécel Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/628/1/2011 , valamint a munkakör megnevezését: oktatási referens.
A pályázat elbírálásának határideje: 2011. október 17.
Módosítás: (2011. szeptember 04. vasárnap, 17:28)