Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 18 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Jegyzői álláspályázat

Közérdekű hírek

 

Pályázati feltételek:
-       igazgatásszervezői vagy állam- és jogtudományi doktori képesítés, vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképesítés
-       jogi vagy közigazgatási szakvizsga,
-       legalább 2 év közigazgatási gyakorlat,
-       magyar állampolgárság,
-       büntetlen előélet.
 
Előnyt jelent: Önkormányzati közigazgatásban eltöltött legalább 10 éves vezetői, különösen jegyzői gyakorlat, felsőfokú műszaki-gazdasági szakirányú képzettség.
A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A munkakört teljes munkaidőben kell ellátni.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Köztisztviselők jogállásáról szóló" 1992. évi XXIII. törvény, valamint Pécel Város Önkormányzat Képviselő-testületének 6/2010. (I. 29.) önkormányzati rendelete a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető juttatásokról és támogatásokról, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
 
Ellátandó feladatok: A jegyző vezeti a képviselő-testület hivatalát.
A jegyző
a) gondoskodik az önkormányzat működésével kapcsolatos feladatok ellátásáról;
b) a hatáskörébe tartozó ügyekben szabályozza a kiadmányozás rendjét; gyakorolja a munkáltatói jogokat a képviselő-testület hivatalának köztisztviselői tekintetében.
c) döntésre előkészíti a polgármester hatáskörébe tartozó államigazgatási ügyeket;
d) dönt azokban a hatósági ügyekben, amelyeket a polgármester ad át;
e) tanácskozási joggal vesz részt a képviselő-testület, a képviselő-testület bizottságának ülésén;
f) dönt a hatáskörébe utalt ügyekben.
 
A pályázathoz csatolni kell:
- a pályázó személyi adatait is tartalmazó, géppel írott részletes szakmai önéletrajzot, eddigi munkaköreinek, tevékenységeinek leírásával,
- a végzettséget igazoló okiratok másolatát,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt,
- nyilatkozatot arról, hogy hozzájárul-e pályázatának nyilvános ülésen való tárgyalásához, vagy sem.
A pályázatok benyújtásának határideje: 2011. szeptember 12.
Benyújtáson a hivatalba történő beérkezés napját kell érteni.
A pályázatokat zárt borítékban Pécel Város Önkormányzatának polgármesteréhez kell benyújtani a következő címen: 2119 Pécel, Kossuth tér 1.  A borítékon kérjük feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/554/1/2011. valamint a munkakör megnevezését: „jegyző”.
 
A jegyzői állás betöltésére kiírt pályázatról a képviselő-testület a pályázat benyújtására előírt határidőt követő ülésen dönt.
 
Az állás a pályázat elbírálását követően betölthető. A képviselő-testület jogosult a pályázatot eredménytelennek nyilvánítani.
 
A pályázattal kapcsolatosan további felvilágosítás kérhető: Szöllősi Ferenc polgármesternél a 06/28/452-751 telefonszámon.