Jegyzői álláspályázat
Közérdekű hírek |
Pályázati feltételek:
- igazgatásszervezői vagy állam- és jogtudományi doktori képesítés, vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképesítés
- jogi vagy közigazgatási szakvizsga,
- legalább 2 év közigazgatási gyakorlat,
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet.
Előnyt jelent: Önkormányzati közigazgatásban eltöltött legalább 10 éves vezetői, különösen jegyzői gyakorlat, felsőfokú műszaki-gazdasági szakirányú képzettség.
A kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónap próbaidő kikötésével. A munkakört teljes munkaidőben kell ellátni.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Köztisztviselők jogállásáról szóló" 1992. évi XXIII. törvény, valamint Pécel Város Önkormányzat Képviselő-testületének 6/2010. (I. 29.) önkormányzati rendelete a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető juttatásokról és támogatásokról, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Ellátandó feladatok: A jegyző vezeti a képviselő-testület hivatalát.
A jegyző
a) gondoskodik az önkormányzat működésével kapcsolatos feladatok ellátásáról;
b) a hatáskörébe tartozó ügyekben szabályozza a kiadmányozás rendjét; gyakorolja a munkáltatói jogokat a képviselő-testület hivatalának köztisztviselői tekintetében.
c) döntésre előkészíti a polgármester hatáskörébe tartozó államigazgatási ügyeket;
d) dönt azokban a hatósági ügyekben, amelyeket a polgármester ad át;
e) tanácskozási joggal vesz részt a képviselő-testület, a képviselő-testület bizottságának ülésén;
f) dönt a hatáskörébe utalt ügyekben.
A pályázathoz csatolni kell:
- a pályázó személyi adatait is tartalmazó, géppel írott részletes szakmai önéletrajzot, eddigi munkaköreinek, tevékenységeinek leírásával,
- a végzettséget igazoló okiratok másolatát,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt,
- nyilatkozatot arról, hogy hozzájárul-e pályázatának nyilvános ülésen való tárgyalásához, vagy sem.
A pályázatok benyújtásának határideje: 2011. szeptember 12.
Benyújtáson a hivatalba történő beérkezés napját kell érteni.
A pályázatokat zárt borítékban Pécel Város Önkormányzatának polgármesteréhez kell benyújtani a következő címen: 2119 Pécel, Kossuth tér 1. A borítékon kérjük feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/554/1/2011. valamint a munkakör megnevezését: „jegyző”.
A jegyzői állás betöltésére kiírt pályázatról a képviselő-testület a pályázat benyújtására előírt határidőt követő ülésen dönt.
Az állás a pályázat elbírálását követően betölthető. A képviselő-testület jogosult a pályázatot eredménytelennek nyilvánítani.
A pályázattal kapcsolatosan további felvilágosítás kérhető: Szöllősi Ferenc polgármesternél a 06/28/452-751 telefonszámon.