Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
We have 23 guests online

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Állás pályázat

Közérdekű hírek

 

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozott idejű 2016. május 31. –ig tartó közalkalmazotti jogviszony
 
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
 
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozott időre, 5 évig szól.
 
A munkavégzés helye: Pest megye, 2119 Pécel, Maglódi út 12.
 
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Önállóan működő, tevékenysége szerint közszolgálati közintézmény, a helyi önkormányzat által fenntartott közművelődési intézmény vezetése.
 
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek: Egyetem, közművelődési/Szakirányú egyetemi /főiskolai közművelődési végzettség, vagy nem szakirányú egyetemi/főiskolai végzettség és felsőfokú szakirányú munkaköri szakvizsga, továbbá az 1/2000, (I. 14.) NKÖM rendelet szerint akkreditált vezetési-szervezési, pénzügyi gazdasági, államháztartási ismereteket is nyújtó közművelődési intézmény-vezető tanfolyam, ,
-         Közművelődési intézményben szerzett legalább 10 éves szakmai gyakorlat - Legalább 5 év feletti vezetői tapasztalat,
-         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
-         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
-         Magyar állampolgárság, büntetlen előélet
 
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-         szakmai referenciák jegyzéke
 
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
-         Részletes szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló iratok vagy azok hiteles másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, az intézmény vezetésére vonatkozó, menedzser szemléletű szakmai elképzeléseket tartalmazó program, nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik, továbbá arról, hogy a bizottság és testületi ülésen a pályázó a nyilvános tárgyaláshoz hozzájárul.
 
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
 
A pályázat benyújtásának határideje: 2011. április 29. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Gera Zoltán nyújt, a 06/20/9298901 v.28/452751/2025 -os telefonszámon.
 
A pályázatok benyújtásának módja:
-         Postai úton, a pályázatnak a Pécel Város Önkormányzat címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1. Irodaház I. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I/438/1/2011 , valamint a munkakör megnevezését: Intézményvezető.
 
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
Bizottsági és képviselő-testületi meghallgatást követően a képviselő-testület dönt
 
A pályázat elbírálásának határideje: 2011. május 31.
 
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.pecel.hu honlapon szerezhet.
 
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2011. március 22.
 

Last Updated (Wednesday, 30 March 2011 18:45)