Állás pályázat
Közérdekű hírek |
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozott idejű 2016. május 31. –ig tartó közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozott időre, 5 évig szól.
A munkavégzés helye: Pest megye, 2119 Pécel, Maglódi út 12.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Önállóan működő, tevékenysége szerint közszolgálati közintézmény, a helyi önkormányzat által fenntartott közművelődési intézmény vezetése.
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek: Egyetem, közművelődési/Szakirányú egyetemi /főiskolai közművelődési végzettség, vagy nem szakirányú egyetemi/főiskolai végzettség és felsőfokú szakirányú munkaköri szakvizsga, továbbá az 1/2000, (I. 14.) NKÖM rendelet szerint akkreditált vezetési-szervezési, pénzügyi gazdasági, államháztartási ismereteket is nyújtó közművelődési intézmény-vezető tanfolyam, ,
- Közművelődési intézményben szerzett legalább 10 éves szakmai gyakorlat - Legalább 5 év feletti vezetői tapasztalat,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Magyar állampolgárság, büntetlen előélet
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- szakmai referenciák jegyzéke
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló iratok vagy azok hiteles másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, az intézmény vezetésére vonatkozó, menedzser szemléletű szakmai elképzeléseket tartalmazó program, nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik, továbbá arról, hogy a bizottság és testületi ülésen a pályázó a nyilvános tárgyaláshoz hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2011. április 29. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Gera Zoltán nyújt, a 06/20/9298901 v.28/452751/2025 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Pécel Város Önkormányzat címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1. Irodaház I. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I/438/1/2011 , valamint a munkakör megnevezését: Intézményvezető.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
Bizottsági és képviselő-testületi meghallgatást követően a képviselő-testület dönt
A pályázat elbírálásának határideje: 2011. május 31.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.pecel.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2011. március 22.
Last Updated (Wednesday, 30 March 2011 18:45)