Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
We have 55 guests online

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Önkormányzati Iroda

There are no translations available.

Önkormányzati Iroda
2119 Pécel, Kossuth tér 1.

Jeney Erzsébet önkormányzati irodavezető
Telefon: +36 28 66 2031
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

- az Önkormányzati Iroda vezetése

- a Péceli Roma Önkormányzat munkájának szakmai, jogi segítése

- képviselő-testületi és bizottsági ülések szervezése

- választással, népszavazással kapcsolatos feladatok koordinálása

- hivatali szabályzatok (pénzügyi, gazdálkodási, adatvédelmi kivételével)

- belső utasítások elkészítése

Bene Krisztina személyügyi referens I.
Telefon: +36 28 66 2017
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

- személyzeti és munkaügyi ügyintézés a Hivatal köztisztviselői

- ügykezelői és munkavállalói tekintetében

- személyzeti tárgyú pályázatok készítése, a beérkezett pályázatok döntésre való előkészítése

- képzési főreferensi feladatok ellátása

- TÉR rendszer karbantartása

Bondorné Kisbenedek Éva önkormányzati referens
Telefon: +36 28 66 2008
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

- kitüntető címek adományozásával kapcsolatos feladatok

- a civil szervezetek támogatásával kapcsolatos feladatok

- az önkormányzat által alapított alapítványokkal kapcsolatos feladatok

- az önkormányzat közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással

- és sporttal kapcsolatos döntéseinek előkészítése, végrehajtása

Imre Gabriella személyügyi referens II.
Telefon: +36/28/662-093
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

- Bursa Hungarica ösztöndíj rendszer kezelése

- személyzeti és munkaügyi ügyintézés az önkormányzat választott tisztségviselői

- valamint az önkormányzati irányítású intézmények vezetői, az önkormányzat

- által foglalkoztatott közalkalmazottak, munkavállalók tekintetében

- a Hivatal gondnoksági feladatainak ellátása

- tűz- és munkavédelmi feladatok koordinálása

Kalmárné Molnár Katalin iratkezelési ügyintéző

Telefon: +36/28/662-136
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

- ügyiratkezeléssel (iktatással, irattározással) kapcsolatos feladatok

Kristóf Péterné gépkocsivezető

- a hivatali gépkocsi üzemeltetése, iratok szállítása

- ügyintézők helyszíni szemlére szállítása

- reprezentációs készletek beszerzése

Mikes Dóra szervezési ügyintéző
Telefon: +36/28/662-125
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

- a Képviselő-testület, a bizottságok működésével kapcsolatos szervezési feladatok

- a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos szervezési feladatok

- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat üléseiről jegyzőkönyv készítése

Vadon Ibolya iktatási ügyintéző
Telefon: +36/28/662-136
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

- ügyiratkezeléssel (iktatással, irattározással) kapcsolatos feladatok

Takarítónők:
Ruzsbánszkiné Bodovics Ágnes
Oláh Erika

Az Önkormányzati Iroda feladatai:

- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos szervezési feladatok,
- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat üléseiről jegyzőkönyv készítése,
- nemzetiségi önkormányzattal kapcsolattartás, munkájának segítése,
- választásokkal, népszavazással kapcsolatos feladatok koordinálása,
- a Képviselő-testület rendeleteinek nyilvántartása, azok egységes szerkezetbe való szedése, a kihirdetéssel kapcsolatos kifüggesztések, a honlapon és a hivatali meghajtón való szerepeltetése, Nemzeti Jogszabálytárba feltöltése,
- az önkormányzati rendeletekkel, jegyzőkönyvekkel, testületi határozatokkal kapcsolatban az önkormányzat honlapjára adatok szolgáltatása,
- kitüntető címek adományozásával kapcsolatos feladatok,
- testvérvárosi kapcsolat kialakításával, működtetésével kapcsolatos feladatok,
- szépkorúak köszöntésének megszervezése,
- a civil szervezetekkel való kapcsolattartás,
- a civil szervezetek támogatásával kapcsolatos feladatok,
- a helyi értéktár bizottsággal való kapcsolattartás,
- közfoglalkoztatással kapcsolatos feladatok,
- az önkormányzat közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással és sporttal kapcsolatos döntéseinek előkészítése, végrehajtása,
- az önkormányzat által fenntartott és működtetett köznevelési, valamint közművelődési intézmények vezetőinek kinevezésével, jogviszonya megszüntetésével, az egyéb munkáltatói jogkör gyakorlásával kapcsolatos döntések előkészítése, végrehajtása,
- egyházakkal való kapcsolattartás,
- Bursa Hungarica ösztöndíj rendszer kezelése,
- a hivatali szabályzatok (pénzügyi, gazdálkodási, adatvédelmi kivételével), belső utasítások elkészítése, a hivatali szabályzatok, belső utasítások nyilvántartása, éves felülvizsgálatuk koordinálása, illetve felülvizsgálata,
- személyzeti és munkaügyi ügyintézés az önkormányzat választott tisztségviselői, a Hivatal köztisztviselői, ügykezelői és munkavállalói, valamint az önkormányzati irányítású intézmények vezetői, az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak, munkavállalók tekintetében,
- személyzeti tárgyú pályázatok készítése, a beérkezett pályázatok döntésre való előkészítése,
- foglalkozás-egészségügyi ellátással kapcsolatos feladatok szervezése, koordinálása,
- a Hivatal gondnoksági feladatainak ellátása,
- a hivatali gépkocsi üzemeltetése, iratok szállítása, ügyintézők helyszíni szemlére szállítása, reprezentációs készletek beszerzése,
- tűz- és munkavédelmi feladatok koordinálása,
- köztemetővel kapcsolatos önkormányzati hatósági feladatok.

Last Updated (Thursday, 14 May 2020 16:52)