Aljegyzői álláspályázat
Közérdekű hírek |
Pécel Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
a "Köztisztviselők jogállásáról szóló" 1992. évi XXIII. törvény 10. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Pécel Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
aljegyző
aljegyző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye: Pest megye, 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Ellátandó feladatok: jegyző helyettesítése, a jegyző által meghatározott feladatok ellátása
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: jegyző helyettesítése, a jegyző által meghatározott feladatok ellátása
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Köztisztviselők jogállásáról szóló" 1992. évi XXIII. törvény, valamint a(z) Pécel Város Önkormányzat Képviselő-testületének 6/2010. (I. 29.) önkormányzati rendelete a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető juttatásokról és támogatásokról, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
§ Magyar állampolgárság,
§ Cselekvőképesség,
§ Büntetlen előélet,
§ - igazgatásszervezői vagy állam- és jogtudományi doktori képesítés, vagy okleveles közigazgatási menedzser,
§ közigazgatásban szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
§ Közigazgatási szakvizsga,
§ Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
§ magyar állampolgárság, büntetlen előélet
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
§ közigazgatásban eltöltött több éves vezetői, különösen jegyzői, aljegyzői gyakorlat. - Legalább 1-3 év vezetői tapasztalat,
§ Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
§ a pályázó személyi adatait tartalmazó, géppel írott részletes szakmai önéletrajz, eddigi munkaköreinek, tevékenységeinek leírásával, a végzettséget igazoló okiratok másolatát, három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, a hivatali munka irányításával, szervezésével kapcsolatos elképzeléseket, nyilatkozatot a nyilvános ülésen történő tárgyalásról.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2010. december 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Csizmadia Julianna, címzetes főjegyző nyújt, a 06/28/452-751 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
§ Postai úton, a pályázatnak a Pécel Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/1043/1/2010., valamint a munkakör megnevezését: aljegyző. [MB1]
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az aljegyzői állás betöltésére kiírt pályázatról a képviselő-testület legkésőbb a pályázat benyújtására előírt határidőt követő legközelebbi ülésen dönt. A képviselő-testület jogosult a pályázatot eredménytelennek nyilvánítani.
A pályázat elbírálásának határideje: 2011. február 1.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: Pályázat benyújtáson a hivatalba történő beérkezés napját kell érteni. (amennyiben ez a nap ünnepnap vagy munkaszüneti nap, úgy az azt követő munkanap).
A pályázati felhívás a KSZK honlapján 2010. december 1-én került publikálásra.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.pecel.hu honlapon szerezhet.