Álláspályázat - Irodavezető-helyettes
A Péceli Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet Településfejlesztési és Építéshatósági Iroda irodavezető-helyettes munkakör betöltésére.
Péceli Polgármesteri Hivatal a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Péceli Polgármesteri Hivatal Településfejlesztési és Építéshatósági Iroda irodavezető-helyettes munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2119 Pécel, Kossuth tér 1. I. 2.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: II. 19. Településfejlesztési és rendezési, valamint településüzemeltetési feladatok
Ellátandó feladatok: az önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanok tekintetében vagyongazdálkodási feladatok, az önkormányzat tulajdonában lévő lakás és nem lakás céljára szolgáló helyiségekkel kapcsolatos feladatok, képviselő-testületi előterjesztések készítése, vagyongazdálkodással kapcsolatos szerződések jogi előkészítése, vagyonkataszteri feladatok koordinálása, önkormányzati rendeletek előkészítése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
irodavezető helyettesítése, vagyongazdálkodási feladatok ellátása. Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Pécel Város Önkormányzat Képviselő-testületének 6/2010. (I. 29.) önkormányzati rendelete a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető juttatásokról és támogatásokról, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók. rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek: Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Egyetem, jogász,
Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
Legalább két év vagyongazdálkodási tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: Rövid motivációs levél, a pályázó személyi adatait is tartalmazó, géppel írott részletes szakmai önéletrajz, eddigi munkaköreinek, tevékenységeinek leírásával, a képzettséget igazoló okiratok másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2013. december 10.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kovács Zoltán nyújt, a 06/28/662-129 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak a Péceli Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/523/1/2013 , valamint a munkakör megnevezését: irodavezető-helyettes.
Személyesen: Pest megye, 2119 Pécel, Kossuth tér 1. I. 1. TITKÁRSÁG.
A pályázat elbírálásának határideje: 2013. december 20.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: NKI honlapja - 2013. november 25.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: A kinevezés 6 hónap próbaidő kikötésével történik. A pályázatokat Koncsekné dr. Kovács Ágnes jegyző részére kell címezni.