Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 13 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Rendkívüli KT. ülés - 2018.01.17.

Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 2018. január 17. napján (szerda) 8.00 órai kezdettel rendkívüli képviselő-testületi ülést tart.
Az ülés helyszíne: Péceli Polgármesteri Hivatal Irodaház II. első emeleti tanácsterem
(2119 Pécel, Kossuth tér 1.)

 

Bővebben...

 

Meghívó

 

MÁV tájékoztató

A MÁV-START Zrt. tájékoztatta a Személyközlekedési Igazgatóságot, hogy 2018. január 6-tól 2018. március 11-ig  jellemzően szombati és vasárnapi napokon Gödöllő – Aszód állomások között végzett pályakarbantartási munkák miatt a mellékletben csatolt vonatok módosított menetrend szerint közlekednek. A csatolt hirdetmény szerint egyes személyvonatok nem közlekednek, helyettük egyes gyorsított és sebesvonatok kerülnek megállításra minden állomáson és megállóhelyen.

 

A vágányzár időtartama alatt jelentős változások lesznek a menetrendben, ezért ezúton is kérjük, hogy az utasok ne megszokás szerint közlekedjenek, figyeljék a kihelyezett tájékoztató hirdetményeket, illetve használják a www.mavcsoport.hu oldalon elérhető MÁV-START menetrendi keresőjét az aktuális információkért.

 

A hirdetmény ide kattinva tölthető le

 

NAV - Sajtóközlemény

Kormányablakokban is intézhetőek az adóügyek

 

Pest megyében január elejétől már négy Kormányablakban is intézhetik adóügyeiket az érintettek. A NAV munkatársai a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei és a szobi Kormányablakokban lesznek elérhetőek.

 

A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága 2017 telétől Budapesten a Dózsa György útra költöztette központi ügyfélszolgálatát, de megmaradtak a váci, szigetszentmiklósi, ráckevei, nagykátai, gödöllői, érdi, dabasi és ceglédi kirendeltségek. Ezek mellett 2018. január 2-tól már Gyálon, Pilisvörösváron, Szentendrén, Szobon is várja az ügyfeleit a helyi Kormányablakokban a NAV munkatársa.

 

A kirendeltségekhez hasonlóan az adóügyek széles körét intézhetik a Kormányablakokban dolgozó NAV munkatársaknál, teljesség igénye nélkül: adókártya ügyintézés, bevallás átvétele, egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos információk, adószámla egyeztetés, tájékoztatás az adószámláról, beadványok/kérelmek átvétele, megszemélyesített csekk kiadása, általános tájékoztatási tevékenység magánszemélyek részére. Akárcsak a többi NAV ügyfélszolgálaton, az érintett Kormányablakokban is lehet bankkártyával fizetni.

 

Adóügyek intézése a Kormányablakok nyitvatartásától eltérő:

 

 

 

 

Ø   

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

nyitva tartás

8:15 – 15:30

8:15 – 15:30

8:15 – 15:30

8:15 – 15:00

szünnap

 

 

 

Pénzügyi ügyintézői pályázati felhívás

A pályázati anyag ide kattintva érhető el

 

Környezetvédelmi és mg-i ügyintézői pályázati felhívás

A pályázati anyag ide kattintva érhető el

 

Orvosok szabadságolása, helyettesítés

Dr.Török Jolán Gyermekfogszakorvos
2017.12.14-12.15-ig  szabadság miatt nem rendel.

Helyettesít
Dr.Tamás Ágnes fogszakorvos
saját rendelési idejében.


Dr.Török Jolán Gyermekfogszakorvos
2018.01.02-01.03-ig  szabadság miatt nem rendel.

Helyettesít
Dr.Rácz Katalin
saját rendelési idejében

 

Sajtóközlemény

 

Megjelent a Péceli Hírek decemberi száma

A decembei lapszám ide kattintva olvasható

 

Bursa Hungarica

Tájékoztató

a 2018. évi Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázat

péceli bírálatáról


A 2018. évi fordulóra összesen 12 fő nyújtott be pályázatot (ezen belül 11 fő „A” típusú és 1 fő „B” típusú pályázó volt). Az érvényes pályázatot benyújtók száma: 12 fő.

Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Kulturális Bizottsága és Szociális Bizottsága a 2017. november 28. napján tartott együttes ülésén 10 főt részesített támogatásban, 2 fő támogatási kérelmét elutasította, mert a becsatolt dokumentumok alapján az egy főre jutó

jövedelem meghaladta a 294/2017. (IX.28.) Kt. határozatban meghatározott összeget.


A 10 fő támogatott pályázó részére 6 000 Ft és 20 000 Ft közötti ösztöndíj került megállapításra egy hónapra.

Valamennyi pályázót az EPER-BURSA webes felületen az általuk regisztrált e-mail címen értesítjük a döntésről.

Eredményes tanulást kívánunk felsőfokú tanulmányaikkal összefüggésben.



Pécel Város Önkormányzata

 

Zöld Áramlat Alapítvány kiadványa hazai termelőknek

A kiadvány ide kattintva tölthető le

 

Sajtóközlemény - Megújulnak Pécel Város Önkormányzatának intézményei

A közlemény ide kattintva olvasható

 

Álláslehetőség

A pályázati anyag ide kattintva érhető el

 

Tájékoztató

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Péceli Polgármesteri Hivatal 2018 január 2. napján zárva tart. 

 

Rendkívüli KT. ülés - 2017.12.19.

Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 2017. december 19. napján (kedd) 8.00 órai kezdettel rendkívüli képviselő-testületi ülést tart.
Az ülés helyszíne: Péceli Polgármesteri Hivatal Irodaház II. első emeleti tanácsterem
(2119 Pécel, Kossuth tér 1.)

 

Bővebben...

 

NAV - Sajtóközlemény

Ideje Ügyfélkaput nyitni!

 

Akinek még nincs, érdemes Ügyfélkaput nyitnia, mert a regisztráció csak pár percig tart, de annál több előnnyel jár. Ehhez személyazonosító igazolványra és aktív e-mail címre van szükség. Ügyfélkapun sok más mellett az adóügyek is egyszerűbben, kényelmesebben intézhetők.

 

Jövőre is a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) állítja össze a vállalkozási tevékenységet nem végző magánszemélyek személyijövedelemadó-bevallási tervezetét, a rendelkezésre álló munkáltatói, kifizetői adatok alapján. Az elkészített adóbevallási tervezet az Ügyfélkapun keresztül gyorsan, kényelmesen megtekinthető.

 

Bővebben...

 

Meghívó

 

Sajtóközlemény

 

Tájékoztatás

Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy

Pécel Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a 3/2017. (I. 31.önkormányzati rendeletével a Péceli Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el.

A döntés alapján

a Péceli Polgármesteri Hivatal

2017. december 21. (csütörtök) napjától 2017. december 29. (péntek) napjáig

téli igazgatási szünetet tart.

Ez idő alatt a Péceli Polgármesteri Hivatal

ZÁRVA TART, NEM FOGAD ÜGYFELEKET.

Kizárólag haláleset anyakönyvezése céljából 2017. december 28. (csütörtök) napján

8.30 órától 14.00 óráig ügyeletet biztosítunk.

 

Pécel, 2017. december 6.

 

Tóth László

 

jegyző

 

Meghívó - 15. jubileumi karácsonyi hangverseny

A meghívó ide kattintva érhető el