Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 49 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

ASP Pályázat - KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017

Tisztelt Ügyfeleink!
 
Tájékoztatjuk Önöket arról, hogy Pécel Város Önkormányzata támogatást nyert a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017 azonosítójú, ,,Pécel Város Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása" elnevezésű pályázat keretében.
 
A projekt megvalósításának kezdete: 2017.04.11.
A projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2018.06.30.
A záró kifizetési igénylés benyújtásának határideje: 2018.08.29.
 
A projekt megvalósításánek kezdetétől a projekt fizikai befejezéséig terjedő időszakra megállapított, maximális elszámolható összköltsége 8.999.991 Ft, a támogatás intenzitása: 100%. 
 
Pécel Város Önkormányzata a megítélt támogatást az alábbi tevékenységi sorokon számolhatja el:
  • projektmenedzsment
  • eszközbeszerzés
  • kötelező nyilvánosság és tájékoztatás
  • oktatásokon történő részvételhez kapcsolódó utazás
  • önkormányzatok elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása
  • működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása
  • önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja
  • tesztelés, élesítés
 
Önkormányzatunk támogatási kérelmet nyújtott be a "Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez" című pályázati konstrukcióra, összhangban a Magyar Kormány a közigazgatás minőségének és színvonalemelésének célkitűzésével. A projekt keretében az önkormányzat rendszercsatlakozással csatlakozik az önkormányzati ASP rendszerekhez. A rendszercsatlakozás részét képezi az iratkezelő, a gazdálkodási, az ingatlanvagyon-kataszter, az önkormányzati adórendszer,  az ipar- és kereskedelmi, a hagyatéki, a települési portál és az elektronikus ügyintézéssel összefüggő rendszer is. Az új informatikai igényeknek való megfelelés érdekében a projekt során az alábbi informatikai eszközöket szerez be: 5 db asztali munkaállomást, 1 db notebookot, 20 db kártyaolvasót és 1 db szünetmentes tápegységet. A beszerzett eszközök és az önkormányzati ASP szakrendszerekhez történő csatlakozás szükségessé teszi a hivatal eddigi szabályozásának, szabályozottságának felülvizsgálatát. Ezzel összhangban megtörténik az új IT biztonsági szabályzat kiadása, az Iratkezelés szabályzat módosítása, aktualizálása és az elektronikus ügyintézéssel összefüggő rendelet megalkotása. A rendszercsatlakozás sikerességének feltétele a hivatal munkatársainak képzése az ASP szakrendszerek megfelelő használatához. Minden érintett munkavállaló ezért részt vesz az ehhez szükséges oktatásokon. 

Módosítás: (2019. szeptember 27. péntek, 13:21)