Önkormányzati Iroda
Önkormányzati Iroda
2119 Pécel, Kossuth tér 1.
Jeney Erzsébet önkormányzati irodavezető
Telefon: +36 28 66 2031
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- az Önkormányzati Iroda vezetése
- a Péceli Roma Önkormányzat munkájának szakmai, jogi segítése
- képviselő-testületi és bizottsági ülések szervezése
- választással, népszavazással kapcsolatos feladatok koordinálása
- hivatali szabályzatok (pénzügyi, gazdálkodási, adatvédelmi kivételével)
- belső utasítások elkészítése
Bene Krisztina személyügyi referens I.
Telefon: +36 28 66 2017
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- személyzeti és munkaügyi ügyintézés a Hivatal köztisztviselői
- ügykezelői és munkavállalói tekintetében
- személyzeti tárgyú pályázatok készítése, a beérkezett pályázatok döntésre való előkészítése
- képzési főreferensi feladatok ellátása
- TÉR rendszer karbantartása
Bondorné Kisbenedek Éva önkormányzati referens
Telefon: +36 28 66 2008
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- kitüntető címek adományozásával kapcsolatos feladatok
- a civil szervezetek támogatásával kapcsolatos feladatok
- az önkormányzat által alapított alapítványokkal kapcsolatos feladatok
- az önkormányzat közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással
- és sporttal kapcsolatos döntéseinek előkészítése, végrehajtása
Imre Gabriella személyügyi referens II.
Telefon: +36/28/662-093
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- Bursa Hungarica ösztöndíj rendszer kezelése
- személyzeti és munkaügyi ügyintézés az önkormányzat választott tisztségviselői
- valamint az önkormányzati irányítású intézmények vezetői, az önkormányzat
- által foglalkoztatott közalkalmazottak, munkavállalók tekintetében
- a Hivatal gondnoksági feladatainak ellátása
- tűz- és munkavédelmi feladatok koordinálása
Kalmárné Molnár Katalin iratkezelési ügyintéző
Telefon: +36/28/662-136
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- ügyiratkezeléssel (iktatással, irattározással) kapcsolatos feladatok
Kristóf Péterné gépkocsivezető
- a hivatali gépkocsi üzemeltetése, iratok szállítása
- ügyintézők helyszíni szemlére szállítása
- reprezentációs készletek beszerzése
Mikes Dóra szervezési ügyintéző
Telefon: +36/28/662-125
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- a Képviselő-testület, a bizottságok működésével kapcsolatos szervezési feladatok
- a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos szervezési feladatok
- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat üléseiről jegyzőkönyv készítése
Vadon Ibolya iktatási ügyintéző
Telefon: +36/28/662-136
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- ügyiratkezeléssel (iktatással, irattározással) kapcsolatos feladatok
Takarítónők:
Ruzsbánszkiné Bodovics Ágnes
Oláh Erika
Az Önkormányzati Iroda feladatai:
- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat működésével kapcsolatos szervezési feladatok,
- a Képviselő-testület, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat üléseiről jegyzőkönyv készítése,
- nemzetiségi önkormányzattal kapcsolattartás, munkájának segítése,
- választásokkal, népszavazással kapcsolatos feladatok koordinálása,
- a Képviselő-testület rendeleteinek nyilvántartása, azok egységes szerkezetbe való szedése, a kihirdetéssel kapcsolatos kifüggesztések, a honlapon és a hivatali meghajtón való szerepeltetése, Nemzeti Jogszabálytárba feltöltése,
- az önkormányzati rendeletekkel, jegyzőkönyvekkel, testületi határozatokkal kapcsolatban az önkormányzat honlapjára adatok szolgáltatása,
- kitüntető címek adományozásával kapcsolatos feladatok,
- testvérvárosi kapcsolat kialakításával, működtetésével kapcsolatos feladatok,
- szépkorúak köszöntésének megszervezése,
- a civil szervezetekkel való kapcsolattartás,
- a civil szervezetek támogatásával kapcsolatos feladatok,
- a helyi értéktár bizottsággal való kapcsolattartás,
- közfoglalkoztatással kapcsolatos feladatok,
- az önkormányzat közneveléssel, közművelődéssel, könyvtári ellátással és sporttal kapcsolatos döntéseinek előkészítése, végrehajtása,
- az önkormányzat által fenntartott és működtetett köznevelési, valamint közművelődési intézmények vezetőinek kinevezésével, jogviszonya megszüntetésével, az egyéb munkáltatói jogkör gyakorlásával kapcsolatos döntések előkészítése, végrehajtása,
- egyházakkal való kapcsolattartás,
- Bursa Hungarica ösztöndíj rendszer kezelése,
- a hivatali szabályzatok (pénzügyi, gazdálkodási, adatvédelmi kivételével), belső utasítások elkészítése, a hivatali szabályzatok, belső utasítások nyilvántartása, éves felülvizsgálatuk koordinálása, illetve felülvizsgálata,
- személyzeti és munkaügyi ügyintézés az önkormányzat választott tisztségviselői, a Hivatal köztisztviselői, ügykezelői és munkavállalói, valamint az önkormányzati irányítású intézmények vezetői, az önkormányzat által foglalkoztatott közalkalmazottak, munkavállalók tekintetében,
- személyzeti tárgyú pályázatok készítése, a beérkezett pályázatok döntésre való előkészítése,
- foglalkozás-egészségügyi ellátással kapcsolatos feladatok szervezése, koordinálása,
- a Hivatal gondnoksági feladatainak ellátása,
- a hivatali gépkocsi üzemeltetése, iratok szállítása, ügyintézők helyszíni szemlére szállítása, reprezentációs készletek beszerzése,
- tűz- és munkavédelmi feladatok koordinálása,
- köztemetővel kapcsolatos önkormányzati hatósági feladatok.
Módosítás: (2020. május 14. csütörtök, 16:52)